"Mossgrön" outfit

Publicerat: 2013-07-01 / 12:00:00 | Kategori: Cristina Silverbell

Det kanske inte syns så tydligt på bilden! Men jag har tagit och klippt + ryckt Skydancers man då den var riktigt buskig och sliten! Nej den var inte fräsh alls så nu är den kortare, men otroligt fin. Ahh hon ser så himla charmig ut i den, bästa friseringen helt enkelt *-*


Men till outfiten då! Skydancer bär ett grönbrunt träns från Stallet gyllenbladets hästshop! Till detta matchar jag med den tillhörande grönbruna sadeln som jag köpte i Västkobbens fiskeby. Enkelt till det så körde jag på vitt schabrak som införskaffades på Fort Pinta och vita man och svansrosetter som jag har för mig köptes i Silvergladebyn! Plus vita benlindor som jag inte minns vart de kommer ifrån!

Jag bär kort och gott sportig proffshjälm tillsammans med en grön jacka från Västkobben! Eleganta ridbyxor som även dessa är från fiskebyn och sedan snövita stövlar.

Har ni några frågor om outfiten så är det bara att kommentera, så svarar jag när jag kommit tillbaka! :)

 
 

Daisy Ponygarden
Publicerad: 2013-07-03 / 22:55:28 | Blogg:

Benlindorna från Fort Pinta c:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback