En liten bit av himlen

Publicerat: 2013-07-20 / 13:55:00 | Kategori: Kläder & Utrustning
Jag köpte idag en ny filt till mina hästar, då jag älskar den blå färgen på det!  Det var inte specielt dyrt heller, utan kändes väldigt lagom till vad jag var beredd att ge för det. Så nu är jag taggad på att börja matcha ihop min nya himmelsblå outfit!
 
 

Nicole Seaknight
Publicerad: 2013-07-21 / 11:30:22 | Blogg: http://fireruby.blogg.se

Kul att du ville att jag skulle kommentera din blogg med positiv & konstruktiv kritik! Den kommer nu ;) Kom ihåg att inte ta illa upp på det konstruktiva!

Jag TOTALÄLSKAR er blogg, snyggt redigerade bilder och varierade inlägg. Underbar, unik design och ja.. grym blogg helt enkelt :D

Det skulle dock vara najs om ni skaffade en Bloglovin-ikon ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback