Nytt och fräscht på Cowboy fronten

Publicerat: 2013-07-24 / 13:59:42 | Kategori: Outfits
 
Jag älskar det nya Cowboy setet! Min favorit del av setet är den snygga skjortan med en svart skarf! Jag kommer förmodligen att köpa den inom kort ;) Jag tycker att byxorna är väldigt klassiska med den bruna färgen fast jag kommer kanske inte köpa dem. Stövlarna är coola med dem bruna detalierna! Handskarna passar nog till det mesta kläderna, gillar dem svarta handflatorna det är en extra tjusig detalj. Hatten tycker jag mest liknar en vitt stråhatt med ett svart band, den är väldigt fin och passar nog bra till det vita cowboy sakerna! Jag hissar detta setet och dem kommer nog snart att finnas i min garderob! 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback