Så här ser det ut i Chris stall..

Publicerat: 2013-07-30 / 11:58:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Eftersom att det står helt stilla i mitt huvud just nu vad gällande idéer till inlägg så tar jag och följer med strömmen vad gällande..

..SÅHÄR SER DET UT I MITT STALL
SPILTA/BOX NR. 1
I den första & enligt mig finaste av boxarna så står min favorit tjej (..och faktiskt det enda stoet i stallet!) Skydancer! Hon är min soulmate som jag har haft ändå sedan dag 1. Yes, hon är alltså min starthäst! Som ni kanske ser på bilden så har hon utrustningen på sig, detta för att jag snabbt ska kunna sitta upp & dra iväg när jag känner för att tävla championat!
 
SPILTA/BOX NR.2
Här står grabbarna grus, min fina killar Nightmaster & Coolboy! Varför just dem hamnat Här vet jag faktiskt inte, det har alltid stått så & eftersom att dem ser ut att trivas tillsammans så låter jag de stå kvar så. Men det var ganska otippat att just dessa skulle bli så bra vänner, då dem i början höll på att tjafsa med varandra hela tiden! Ingen av dem har utrustningen på sig, då jag tycker det känns rätt onödigt: När jag ska rida, så väljer jag en outfit som jag känner för just då!

SPILTA/BOX NR.3
Sist men inte minst, Ashcloud! Stallet nykomling & den nyaste medlemmen i Silverbell familjen! Det var rätt självklart att han skulle stå där. Utrustningen han har på sig är dagens outfit, som han fick stå för - med tanke på att det är honom som jag håller på att levla just nu!

Som ni säkert lagt märke till så har jag inte med den mörka boxen i hörnet. Detta är ju för att jag endast har fyra hästar & jag låter hellre två av dem stå tillsammans än att ställa en av dem i skuggan. Nej det känns bara hemskt att en av dem ska stå i kanten av stallet, i skuggan av alla andra ;_;

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback