Brygga vid Moorland stranden

Publicerat: 2013-06-02 / 18:39:39 | Kategori: Sophia Youngstar
Jag är lite efter vad gäller Star Stable tydligen, för idag upptäckte jag för första gången att det har kommit en till brygga nere vid slutet av Moorland stranden. Precis bortom båtarna! Inte bara brygga, utan en massa små skjul också. Jag tror det kommer bli någon form av fiskeplats kanske. Jag menar de har ju till och med satt dit nät?! Fast vem vet vad som kommer hända. SSO är väldigt svårt att förutspå ;) Någon som vet hur länge den har varit där?


/Sophia Youngstar

Esmeralda Silverforce
Publicerad: 2013-06-02 / 19:53:44 | Blogg: http://monokerus.blogg.se/sso

Härliga bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback