Levlar (Masten)

Publicerat: 2013-06-02 / 12:50:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Satsar på att kunna ha Nightmaster som min nya tävlingshäst i framtiden! Men det är en lååång väg kvar innan han är lite vältränad som Skydancer. Enda nackdelen med honom blir väl att rasen inte har sådär överdrivet mycket rasbonus men han är ju otroligt lätt att styra vilket kan läggas till på listan med fördelar! Jag tycker nog att de viktigaste sakerna först och främst är snabbheten och hur lätt hästen kan vända, resten kan man ju ta igen :)



Jag har förresten fixat en video som jag tänkte släppa på bloggen med lite tur någon gång under dagen! Dock laggar vårt Youtube-account så det kan ta lite tid! :/

/Cristina Silverbell




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback