Silverbell ♥ GÅD

Publicerat: 2013-06-20 / 12:00:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Även om många nuförtiden har tröttnat på GÅD och liknande så håller jag inte med! Gyllenåsarna kommer alltid vara speciellt för mig då jag verkligen minns den dagen då grindarna för första gången öppnades dit. Jag var lite senare är många andra så kom därför in dit först ett par månader efter releasen. Men jag blev inte besviken när jag först fick komma in och insåg vad jag väntat på. För en gång skull så gällde när man väntar på något gott, kan man aldrig vänta på för länge! :D Underbart var det och dessutom så älskar jag temat, med alla vackra träd, färger, människor. I löv it!! Som kronan på verket så bilder bilderna skitsnygga när man fotar där, alltså ljuset och sådant! Sedan är det bara att fixa till kvalitén och kontrasterna ;) Cristina loves Gyllenåsarnasdal!

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback