Snabbfakta om hästarna

Publicerat: 2013-06-27 / 12:00:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Fullständigt namn: Skydancer
Smeknamn: Dancer, men använder sällan smeknamn på henne!
Ålder: 7 år
Ras: Jorvikiskt varmblod
Level för tillfället: 15
Övrigt: Skydancer är för närvarandet min tävlingshäst då hon är ett riktigt energiknippe som vet vad hon vill och hur hon ska göra för att vara ryttaren till lags. Dock är hon aningens rädd för vatten och de få gånger jag försökt få i henne så har jag lämnats kvar i vattnet.. Hon är min första häst och vi två är som handen i handsken!

Fullständigt namn: Nightmaster
Smeknamn: Masten
Ålder: 5 år, han är fortfarande under inridning!
Ras: Engelskt fullblod
Level för tillfället: 9
Övrigt: Den nyaste och i sinnet grönaste hästen jag för närvarande är ägare till. Han är en positiv kille som alltid försöker sitt bästa även om det inte alltid går som på räls. Köptes in för inte alls länge sedan och är under skolning! Jag hoppas även att han kommer att kunna bli en framgångsrik tävlingshäst då han är färdig utbildad!
 
Fullständigt namn: Coolboy
Smeknamn: CB
Ålder: 16 år
Ras: Morgonhäst
Level för tillfället: 5
Övrigt: Trevlig herre som inte låter sig bli bossad med! Lite äldre är han men det spelar ingen roll då han inte visar några som helst åldersdomstecken. Dock är han lite mer en dressyrhäst som gillar att ta det i sin egen takt, lite som det kommer. Är en vacker häst som ursprunligen har en lång lockig man, för tillfället är han knoppad i dressyrsyftet!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback