Veckans uppdatering!

Publicerat: 2013-06-05 / 16:34:47 | Kategori: Cristina Silverbell
Hejsan allihopa!
Du kan nu ändra din hästs man och svans!

Häst-stylist:
- Två häst-stylister har flyttat till Jorvik! Den ena har bosatt sig vid Steves gård och den andra finns i Västkobbens Fiskeby. Rid dit och styla om din häst!

Häst-stylist!
Styla om din hästs man och svans!

Uppdrag:
- Fortsätt arbeta med Vingårdens trädgård även denna vecka! Den börjar verkligen ta sig!

Nya kläder och utrustning:
- Mer kläder och utrustning finns nu i butiken bredvid Björn och Agnethas hus i Vingårdens trädgård!


Först och främst vill jag hissa veckans uppdatering! Så himla grymt att man äntligen kan byta frisyrer på hästarna. Fast jag vet redan nu att jag kommer få en extrem beslutsångest och kommer därför inte klara av att välja en frisyr att byta till! Mina hästar är ju annars lite natural beauty så de behöver inte ändras ;) Haha! 
Sedan så är det självklart roligt att vi kommer kunna fortsätta med arbeta hos Björn & Agnetha + att shopen nu är utökad!!

Det enda jag saknade i uppdateringen var väl möjligen huvudäventyret och kanske lite nya dekorationer! Alltså inte de som redan finns utan helt helt nytt! Andra former och färger liksom ;) 

/Cristina Silverbell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback