Hem ljuva hem!

Publicerat: 2013-11-09 / 18:22:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Jag pallade inte riktigt all stress som medföljde flytten till Jorvikstallet, så det slutade med att jag (och Sophia också för den delen!) packade väskorna, lastade in hästarna och pallrade våra arslen hem till Steves gård igen! Känns så otroligt skönt att kunna släppa ut mina små kusar på Ewervindfälten igen, dessutom så känner jag mig lite tryggare utan alla GED arbetare som traskar runt överallt.. Nej jag är inte redo för en flytt in till staden än, även om Jarlaheim också var lockande på alla möjliga sätt och vis. Dessutom så var det en ny liten familjemedlem som följde med oss tillbaka till Steves gård, men mer om det sedan!

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback