min drömhäst no1

Publicerat: 2013-11-10 / 11:28:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Så fort som jag lyckats få min (Star Stable-)ekonomi någorlunda stadig och har runt 1000SC i ryggsäcken, så ska denna skönhet direkt bli min! Så otroligt charmig, med det där unika utséendet och riktiga rådjursögon som verkligen låser fast blicken! Har alltid varit lite smygkär i painthästarna, men har inte riktigt tillåtit mig att drömma om dem, eftersom att man då endast kunde ha 8 hästar och jag ville spara mig till de kommande raserna. Nu i efterhand ångrar jag grovt att jag inte köpte en när jag hade pengar, som ni kanske förstår av inlägget så är jag otroligt pank för tillfället. Men nu ta mig tusan ska jag börja spara, allt för denna skönhet! *-*
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback