Pretty in pink?

Publicerat: 2013-11-01 / 14:29:00 | Kategori: Bloggrelaterat
Råkade bli ett oväntat designbyte nya månden till ära! Vi båda blev väldigt opeppade av den mörkblå designen så vi valde att istället gå över till den rosa sidan! Lita på rosa?! Yesyes vi får se hur länge denna design håller då jag (Cristina) har väldigt lätt för att tröttna på designer och då slutar det alltid upp med att jag tjatarsönder på Sophia om att det är dags att byta design o blabla.. Tycker lite smått synd om henne som måste stå ut med mig, heh.. Nåja nu sitter den här och jag tycker att den är riktigt sockersöt om jag får säga det själv! Finns några småsaker som dock kan diskuteras.. men herregud jag är väl inte mer än en människa?! Till råga på allt en människa som inte har speciellt bra hand med designer, så vad ska man förvänta sig? Nåja hoppas ni haft ett riktigt kusligt dygn, eftersom att det varit Halloween så hörs vi inom en kort framtid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback