Redigering

Publicerat: 2013-10-06 / 15:37:00 | Kategori: Sophia Youngstar
Idag fick jag värsta rycket & blev assugen på att redigera. Så ungefär en timme senare, sitter jag här med två modifierade bilder på mig och min käre springare. Som ni ser så gick jag på prinsesstemat, som jag alltid varit lite småkär i - speciellt när prinsessan rider på sin vackra häst i solnedgången och ååhh *-* Ah här är resultatet, som ni kanske ser har jag fixat håret, klänningen, handskar och lite andra smådetaljer!
 
 
 

Alfan
Publicerad: 2013-10-21 / 01:26:24 | Blogg:

wow det där ser aasaballt ut!! försökte göra en klänning för några månader sen men var ju så sjuuekt svårt, du lyckades himla bra :D

Svar: åh vad snäll du är! Tacktack!
starstableteam.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback