Glasögonen har anlänt!

Publicerat: 2013-09-12 / 17:58:00 | Kategori: Kläder & Utrustning
Eftersom att jag under den senaste tiden knappt haft någon tid till att vara inne på SSO, så har jag totalmissat att glasögon och solglasögon skulle komma denna vecka! Men visst var det en trevlig överaskning att just denna trevliga accessoar äntligen anlänt till spelet. Dock kan man tycka att det var lite sent, jag menar: sommaren är väl över nu, inte sant? Nåja, ingen mening att noja över sådana smågrejer! 

Även om priserna var aningens för höga för att det ska vara värt det, och glasögonen i sig inte sådär överdrivet snygga - så måste jag ändå hissa dem! Det är kul att småkraffs som t.ex. glasögon kommer, för det gör ju ens karaktär mer personlig och unik! Mina favoriter var utan tvekan de svarta pilotglajjorna & sedan de extra dyra, brunaktiga solglasögonen, får även erkänna att de gratis LT brillorna var helt okej dem med..

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback