Lisa tillbaka i Jorvikstallet!

Publicerat: 2014-04-28 / 13:23:00 | Kategori: Cristina Silverbell
En detalj som tillkommit efter den senaste delen av huvuduppdraget, som jag faktiskt inte lagt märke till förräns idag, är att ödesryttaren Lisa och hennes häst Starshine har placerats i Jorvikstallet efter mötet i stenringden. Egentligen är ju detta inte konstigt alls, men jag blev lite smått försvånad när jag såg hennes frissiga, röda hår från den bortre änden av stallplanen i Jorvikstallet - när jag egentligen trodde att hon var någonstans i Valedale eller i alla fall nära stenringden..? Nåja, nu är hon här igen och vi får väl hålla tummarna för att hon inte försvinner iväg den här gången!

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback