Motionsrunda med min svarta skönhet

Publicerat: 2014-04-04 / 18:59:00 | Kategori: Cristina Silverbell
Ahh förlåtförlåtförlåt för den kassa uppdateringen! Själv har jag blivit sjuk och sist jag pratade med Sophia så hade hon inte en sekund över.. Det har blivit lite mycket press på senaste tiden vilket har haft dåligt inflytande över bloggen, tyvärr!

Men över till något glatt istället! Idag så tog jag ut min svarta skönhet vid namn Nightmaster för en motionsritt kring Skördebygden! Vi avverkade de flesta områdena och stannade till några gånger för att bara njuta av utsikten eller skvallra med invånarna (...) Dessutom så passade vi på att showa-off med en ny outfit som matchade oss perfekt!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback