Täcken till hästarna

Publicerat: 2014-04-07 / 12:01:00 | Kategori: Bloggrelaterat
En detalj som jag gått och grubblat på länge nu är när det kommer dyka upp täcken i spelet! Har sedan långt tillbaka gått och väntat på detta, men eftersom att det inte kommit än så börjar man ju tvivla.. Ändå så vill jag mig minnas att det för inte allt för länge sedan publicerades ett inlägg där en bloggare fått chansen att ställa lite frågor till Starstableteamet och då lyckas få fram att vi inom en obestämd framtid garanterat kommer att få täcken till hästarna! Ändå kan man ju undra om de med "obestämd framtid" pratar om veckor eller månader..?

Dock kan jag förstå om de vill prioritera annat framför dessa detaljer t.ex. huvuduppdragen! Ändå kan man ju inte låta bli att längta lite.. Speciellt med tanke på att de senaste veckornas uppdateringar varit mest nya klädbutiker och korta uppdrag - missförstå inte detta som klagomål, då jag verkligen uppskattar allt som starstableteamet gör för oss! Men tänk er bara vad soft det kommer vara att kunna ta en kvällsritt på stränderna vid Fort Pinta och rida barbacka, med endast ett täcke, som skyddar från den småkyliga kvällsluften, och träns. Samtidigt som hästen sträcker ut sig i en galopp i månens sken.. AHH förstår ni hur najs?! Bara för att jag är ett sådant detaljfreak..
 
 

Yohanna
Publicerad: 2016-04-11 / 20:45:42 | Blogg: http://yohannas.nu

BLev något extremt besviken, trodde tröjan skulle ha den fina färgen. men så har du redigerat tröjan istället :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback