Outfit till uppdragströja

Publicerat: 2014-06-02 / 15:16:24 | Kategori: Outfits
 
Hjälm från Västkobbens fiskeby // Jacka från Uppdrag // Handskar från Silvergladebyn // Byxor från Silvergladebyn // Stövlar från The Fashionbarn // Träns från Firgrove // Sadel från Marleys bondgård // Schabrak från Västkobbens fiskeby // Benlindor från Fortpinta 
 

Sofia Dagh
Publicerad: 2014-06-16 / 15:36:44 | Blogg:

Hej! För några veckor sedan så släppte jag ut Linda från slottet. Hon sa en massa saker och jag trodde inte att det var viktigt så jag läste inte vad hon sa. Och nu så vet jag inte vad jag ska göra, kan du hjälpa mig? Det var någon som sa att man ska hämta sadel och rep men vart?

Svar: Jag minns tyvärr inte vad det var Linda sa, då det gått en väldigt lång tid sedan jag själv gjorde denna del av huvudberättelsen..! Men om du "accepterat" uppdraget så bör du endast behöva öppna uppdragsboken och klicka dig in på pågående uppdrag, så finns instruktionerna du söker där, TROR jag! /Cristina
starstableteam.blogg.se

Lovisa Starheart
Publicerad: 2014-10-15 / 17:29:38 | Blogg:

Vad är det för uppdrag man får den jackan? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback