Hästmarknadens butik

Publicerat: 2014-03-26 / 16:05:11 | Kategori: Cristina Silverbell
Något som jag inte insett att jag saknat förräns nu i spelet - är en funktion som fanns i den nya Starshopen vid marknaden! Nämligen att alla andra spelare blir osynliga då man öppnat den och kollar in kläderna. Först när jag red mot butiken så var det extremt halvhjärtat då jag var säker på att inte få en glimt av kläderna pågrund av alla andra spelare som flockades där.. Och inte blev jag besviken då jag insåg att de lagt till denna funkion.

Just att inte kunna se något när det kommer nya shopar/kläder/utrustning är ett problem som jag faktiskt stör mig rätt mycket på! Det har ju varit omöjligt att bara få en glimt av kläderna tidigare gånger, ännu mindre är chansen att få bra bilder till bloggen! Dessutom så var det jättebra att man här kunde se utrustningen och kläderna i andra vinklar, som man göra i The Fashion Barn och på frisörsalongerna! Grymt smart är det! Så nuuu vore det ju helt underbart smidigt om dessa funktioner fanns i de andra butikerna också.
 

Daphne Dragonheart
Publicerad: 2014-04-14 / 08:09:16 | Blogg:

Men var det inte då i jul och nyårs shopparna också? Men jag kanske är ute och cyklar på hal is med ett banan skal under båda däcken^^

Svar: Hmm, så kanske det mycket väl ha varit? Haha jag minns helt ärligt inte!
starstableteam.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback