Kanske finns det hopp ändå..

Publicerat: 2014-03-12 / 18:23:01 | Kategori: Cristina Silverbell
Ja, jag är mycket väl medveten om att jag för inte så länge skrev ett inlägg angående levling och vad jag anser om detta. Dock gav denna veckas uppdatering min levling vind i seglen, äntligen kommer det inte ta så fruktansvärt lång tid och äntligen så finns det en möjlighet för ett IRL prestationsfreak som jag att också få skryta lite med att ha ett stall fullt av fullevlade hästar..
 

Anna Rainforce
Publicerad: 2014-03-14 / 15:27:25 | Blogg: http://starstablegalaxy.blogg.se

Har precis börjat läsa eran blogg. Den är helt fantastisk, älskar den totalt!

Jag och min syrra bloggar också tillsammans. Och det är ju lite svårt att få till det ibland och ni har lyckats!
Ni har en grym blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback