Cristina's Top 3 Hemstall

Publicerat: 2014-03-03 / 16:15:00 | Kategori: Cristina Silverbell

1) Obesegrad etta står nu Jorvikstallet, jag fullkomligt älskar miljön i och runt omkring stallet! Dessutom så är det mest praktiskt då det är i Skördebygden som det finns flest uppdrag att göra - för att spara transporttid och pengar! Dessutom så är ju detta det nyaste av stallen vilket självklart gör en nyfiken och är väldigt lockande, eftersom att jag redan är så pass bekant med de andra anläggningarna!

2) Som tvåa så blev det tillslut Steves gård, även om jag inte älskar stallmiljön sådär överdrivet mycket så är det väldigt centralt och gör att det går fort att nå ut till alla olika platser i Jorvik! Tycker att det kan vara lite småmysig anläggning eftersom att gården är så mycket mindre än de andra stora stallen.
 
3) En självklar trea (kanske tvåa egentligen??) är Silverglades Hästsportcenter också kallad Vingården! Detta är nog det hemstall som ligger mig kärast, men jag tycker inte att det finns så mycket där att "hämta" för mig då det inte är så överdrivet centralt och enda fördelen egentligen är tillgången till lopp, men eftersom att jag inte levlar så är spelar ju inte det någon roll.. Ett plus är den korta sträckan till Gyllenåsarnas härifrån och den otroligt vackra anläggningen!

 

Celine Mouserock
Publicerad: 2014-03-19 / 13:50:56 | Blogg:

Bara jag som älskar stallet i Valedale? Jag vet att det ligger onödigt långt bort från allt, men jag behöver ju inte bry mig om det just nu, är ju ändå inte sr =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback