Tankar om levling

Publicerat: 2014-03-01 / 21:53:41 | Kategori: Cristina Silverbell
"Så idag har jag varit ute och levlat mina hästar"
Detta är en mening som jag använder mycket sällan. Varför? Svaret till det är väldigt simpelt: Jag levlar inte mina hästar! Nu har jag totalt sju olika hästar, som allesammans är helt underbara och unika på sitt sätt. Men jag har trots allt min Skydancer som faktiskt är i level 15, vilket innebär att jag har en häst att tävla championat med! ..Och det nöjer jag mig med. Jag känner helt ärligt inte att jag behöver fler hästar att tävla med när jag redan har en prima tävlingspålle! Detta är den främsta anledningen jag har till att inte ansluta mig till resten av de flitiga medlemmarna som ränner runt dag ut och dag in för att sparka upp sin springare till en högre level. Missförstå mig nu inte! Jag är fylld av beundran till de spelare som har orken och lusten att ta tag i levlingen och i slutändan sitter med alla sina hästar fullevlade. Bra kämpat säger jag bara, ni är värd all cred i världen - för det är verkligen ett sabla slit som krävs och självklart är det mycket tidskrävande att se till att ha sina hästar så bra tränade!

Men jag har inte den motivationen gällande detta. Jag nöjer mig alldeles för lätt. blir snabbt uttråkad och tröttnar fort. Dessutom så försöker jag verkligen att vara så ambitiös jag kan i skolan, vilket begränsar den tid jag kan spendera framför datorn. När jag nu äntligen har tid att logga in så anser jag det vara otroligt slöseri med tid att kuta runt mellan alla olika lopp - vilket jag inte ens tycker är roligt - när jag har en hel drös med spännande uppdrag som ligger och väntar på mig! Prioritering kallas det mina vänner! Och i det här fallet så har jag inte sett levling som speciellt viktigt, vilket resulterat att jag har en häst på level 15, en på level 14 och fem på antingen level 1, 2, 3, 4 eller 5! Detta leder i sin tur till att det tar dubbelt så lång tid för mig att ta mig från punkt A till punkt B. Men detta är faktiskt ett rätt rimligt pris att betala om alternativet är att spendera flera timmar varje dag - till att levla upp dem.. Ett oändligt jobb känns det som och framför allt ett jobb som jag inte har tid att ta mig an för tillfället. Men vem vet hur det blir i framtiden? Kanske kommer ni att se även mig spurta mellan de olika loppen en vacker dag!
En sneakpeak på mitt senaste hästköp! Presentation kommer..
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback