Vem sade att uppdragskläderna var tråkiga?

Publicerat: 2014-05-01 / 20:13:00 | Kategori: Cristina Silverbell
..Inte jag i alla fall! Nej fysjutton vad jag diggar glasögonen man fick i uppdraget som medföljdes vid den senaste onsdagsuppdateringen! Kan ju inte riktigt ta dem seriöst, men nåväl! Överlag så gillar jag verkligen hur de arbetar med att öka på utbudet av stilar och även om inte alla nya plagg faller mig i smaken så får man sig ju ett gott skratt när ideerna utmärker sig på olika speciella sätt - som dessa väldigt i ögonfallande (hahaha..) glasögon!

Det enda jag har att klaga på var hur otroligt kort det här uppdraget var! Det kändes som ett väldigt tappert försök att fylla ut veckans uppdatering med tanke på hur mycket arbete som lagts till releasen av fortsättningen på huvuduppdraget som nu kom för exakt 8 dagar sedan. Men det här uppdraget i sig hade ingen längd alls och var verkligen bara i syfte att leverera ett par glasögon som likagärna kunde dykt upp i en shop. Dock kan man ju inte klaga på gratis accesoarer!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback